LMS.


Imorgon börjar Last Man Standing och vi är taggade till tusen. Right? Jag fortsätter att överraska med mina googlade bilder och fann dessa godingar:



Riktigt så våldsamt kommer det nog inte gå till på Midgård, men nästan. Säg mig, hur våldsamt är inte: En sked mot en hals, En frukt mot en bak, En klädnypa på kläder eller En kudde svingandes i enorm fart mot kroppen? Nå? Ja, jag tänkte väl det, enormt våldsamt. Det är ju nästan värre än de där pangpangbilderna och killen med knytnävarna längst ner.

However, jag vill önska alla i AR1A god lycka, hoppas ni klarar er mer än en dag. Jag vet ju i alla fall någon som kommer ha immunitetsdräkt (simfötter + shorts + mopedhjälm) imorgon.


Kommentarer
Postat av: Isa

SATAN så mysigt!!

2011-03-16 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0